Tekeningen van 2003

3

Posted in

Welkom bij mijn blog! Na een lange tijd van het volgen van andere blogs besloot ik er zelf maar eens een te maken, misschien wel zo gezellig. :)

Voor m'n eerste post heb ik een overzicht van mijn tekeningen van 2003 t/m 2009. De template heb ik van Deviantart af, waar dit nu erg populair is. Ik vond het een leuk idee en besloot er dus zelf ook een te maken. Klik op de afbeelding om hem helemaal te zien.

Voor 2010 hoop ik meer dieren karakter ontwerpen te tekenen en meer Flash games te maken. Wat ik komend jaar wil verbeteren is animatie tekenen en mensen tekenen.



Comments (3)

Jaaa, dat werd tijd, ook een blog!

Idd. maar nu ook reageren op anderen en jezelf kenbaar maken!

Stumbled by accident on this blog and didn't know you had one!

Succes!

@René,

Haha zal ik doen :) Ik had het al wel op 't forum gemeld en link staat ook in mijn onderschrift daar.

Kan ik op blogger niet reageren op een reactie? Dat is jammer... Nu snap ik niet helemaal of jij wel een berichtje krijgt dat ik nu antwoord en zo wel krijgt waarschijnlijk iedereen een berichtje. (Alleen Brigitte in dit geval, maar toch :P)

Een reactie posten