Adobe Illustrator tutorials

2

Posted in

Vandaag is er een tutorial over Adobe Illustrator die ik heb geschreven gepubliceerd op de website van Vectortuts!

In de tutorial leg ik uit hoe ik het vogeltje die ook in de header van deze blog staat heb gemaakt. Een half jaar geleden had ik ook al een tutorial voor Vectortuts geschreven, de link daar naar toe zal ik ook geven. Als je dus meer wilt leren over Adobe Illustrator moet je ze zeker even bekijken!

Als iemand nog goede ideeën heeft voor nieuwe tutorials over Adobe Illustrator, reageer dan even op deze blog! Is er bijvoorbeeld iets wat je nog graag wilt leren of geen idee hebt hoe je een bepaald effect krijgt?


Putters


Klik hier om de tutorial te lezen!

Technieken: Live Trace, Pathfinder, Transparency, Distort, Warp en Clipping Masks.






Papegaai

Klik hier om de tutorial te lezen!

Technieken: standaard Brushes, zelfgemaakte Brushes en de Mesh Tool.

Comments (2)

Hee leuk!

Gefeliciteerd.

De tutorial van de papegaai was ik laatst al tegengekomen op PSD-tuts (ik snuffel daar wel vaker rond). Leuk dat de kleine vogeltjes er ook bij zijn gekomen! Super.

Een reactie posten